INFORMACIO TRANSPORT A DEMANDA HORTA DE LLEIDA
Funcionament del Servei
- El taxi a demanda funciona de dilluns a divendres feiners a les 8h, les 13h, les 16h i les 20h. Els punts de parada a la ciutat són Ricard Viñes, Estació de RENFE, Estació d’Autobusos i l’Hospital Arnau de Vilanova. Les peticions s’han de realitzar al 900 106 848 abans de les 14h del dia abans.
- El servei t-Horta funciona sota demanda.
- Els usuaris i usuàries popdran sol·lictar el servei de dues formes:
- Trucant al telèfon gratuït 900 106 848 abans de les 13.00 hores del dia abans del servei, indicant dia i hora del servei, el nombre de persones i el trajecte desitjat.
- Rebran confirmació de la contractació del servei amb els horaris exactes i hauran de ser a la parada a l’hora acordada.
- Els taxis faran cinc rutes diàries amb sortida a les 8.00, les 13.00, les 16.00 i les 20.00 hores
- Hi ha una seixantena de parades distribuïdes per les partides.
- Els taxis s’aturaran en quatre punts:
- Ricard Viñes
- Estació d’Autobusos
- Renfe
- Hospital Arnau de Vilanova.
- El cost del servei serà el mateix que el del transport urbà en autobús. Es podrà pagar un bitllet senzill, fer anar les targetes T-Jove Escolar, T-Estudiant, T-Temps, T-Nostra A i T-Nostra B o les targetes de l’ATM de Lleida.
Indicacions
La comissió territorial de l’Horta ha informat avui de la posada en marxa d’una millora en el servei de transport a demanda de l’Horta de Lleida, que es presta amb taxis. Des d’aquesta setmana els seus usuaris i usuàries ja poden sol·licitar els serveis a través de l’app de l’empresa concessionària del transport públic, Moventis, o en aquesta web, tot i que prèviament cal registrar-se en el servei per telèfon, trucant al 900 106 848. Aquest mateix número també seguirà atenent els veïns i veïnes de l’Horta.
Un cop fet el registre, que requerirà aportar dades personals com són el nom i cognoms, DNI i adreça de correu electrònic, que haurà de ser verificada. Un cop creat el perfil d’usuari, accedint a l’aplicació es pot sol·licitar el servei indicant: la ruta desitjada; la parada d’origen i de destí; la data i l’hora de recollida; i el nombre de persones viatgeres.
El fet de fer la sol·licitud a través de l’app o de la web facilitarà la tasca dels usuaris, ja que s’admetran reserves fins dues hores abans de realitzar el servei. Si es fa per telèfon, cal fer-ho abans de les 13 h del dia anterior. L’aplicació també permet duplicar serveis sol·licitats anteriorment o crear-ne de periòdics, així com visualitzar l’històric de viatges pendents, realitzats i cancel·lats.
Un cop creada la sol·licitud es poden modificar les dades (ruta, parades, data i horari…) o bé cancel·lar-la si no es vol fer el viatge, també amb una antelació mínima de dues hores.
Pel que fa a les parades, l’horari i les línies es mantenen les mateixes que fins ara.
Descarregueu-vos el díptic informatiu des d’aquest enllaç.
Per mes informació:
Atenció al client:
973 27 29 99
De dilluns a diumenge
De 8:00 a 20:00